Kies een taal: Nederlands  English  German  France

Contact Center Services

 

Contact Center Services

Voor internationale ondernemingen is het contact center nog altijd een belangrijk kanaal voor klantcontacten en -ondersteuning. Voor dat contact center gelden zeer flexibele modellen tegenwoordig steeds vaker als norm, omdat organisaties de capaciteit moeten kunnen uitbreiden en moeten kunnen inspelen op verschuivingen binnen de resourcekosten. Daarom kijken steeds meer ondernemingen naar de mogelijkheid van een virtueel contact center.

 

Over Contact Center Services

De Contact Center Services van KPN International bieden een robuuste maar flexibele oplossing waarmee u kunt profiteren van al deze mogelijkheden. Met onze end-to-end beheerde spraak- en dataoplossing kunnen bedrijven en contact centers nog efficiënter werken.

Kenmerken van Contact Center Services

Beschikbaarheid

  • Oproepen zijn mogelijk vanuit meer dan 150 landen naar elke plek ter wereld
  • Directe bereikbaarheid is beschikbaar in 34 landen (uitbreiding gepland)
  • 24x7 Service Desk

Reporting and Billing

  • Monthly billing
  • Web-based reporting
  • Web-based routing management
  

Belangrijke feiten over Contact Center Services

Flexibiliteit:
Aangepaste routingplannen kunnen naar behoefte door de klant worden geactiveerd, zonder tussenkomst van KPN International.
Dekking:
Wereldwijd
Efficiency:
Bellers en agenten efficiënter met elkaar verbinden vanuit meerder contact centers.
  
  

Neem contact op over Next Generation Netwerk