Kies een taal: Nederlands  English  German  France

Enterprise

 

Ik ben een klant...

Toen we in gesprek kwamen met KPN International over de levering van IP Telephony-services wisten we nog niet welk volume we nodig hadden. In plaats van te vragen om een vakje aan te kruisen voor de gewenste service, stonden ze ons met raad en daad terzijde bij het bepalen van de optimale service. We werden behandeld als een klant, niet als een nummer.

Een klant van KPN International

 

Overeenkomsten en verschillen

Iedere organisatie heeft behoefte aan communicatienetwerken die een accurate afspiegeling zijn van hun eigen datastromen en hun eigen transacties met hun relaties. Onze klanten vragen ons sites met sites en functies met functies te verbinden: onze netwerkinfrastructuur moet meerdere afdelingen, zoals sales, marketing, productie, logistiek en distributie, in staat stellen samen te werken als één zakelijk geheel. En ze vragen ons dit te doen op een manier die zorgt voor minimale kosten en maximale betrouwbaarheid.

Het is belangrijk dat we oog hebben voor verschillen. Financiële instellingen zijn bijvoorbeeld meestal gevestigd in stedelijke gebieden, waar een goede infrastructuur beschikbaar is, maar waar ook de eisen ten aanzien van beveiliging en compliance extra streng zijn. Industriële ondernemingen vestigen hun productiefaciliteiten echter bij voorkeur in opkomende economieën, waar de communicatie-infrastructuur vaak een behoorlijke uitdaging is.

 

Schaalbaarheid en doelmatigheid

In deze economisch moeilijke tijden ondergaat de zakelijke communicatie wezenlijke veranderingen. Vanuit de consument nemen de eisen met betrekking tot bandbreedte explosief toe, dankzij internettoegang en videomessaging. Hetzelfde patroon is zichtbaar aan de kant van het zakelijke gebruik. Videoconferencing wordt bijvoorbeeld gebruikt als antwoord op kleinere reisbudgetten en de roep om reductie van de CO2-emmissie.

Maar schaalbaarheid is ook belangrijk, want u moet uw capaciteit meteen kunnen uitbreiden als zich nieuwe kansen voordoen, en weer kunnen inkrimpen op momenten dat u minder capaciteit nodig hebt. Onze klanten hebben behoefte aan deze flexibiliteit, zowel bij de levering van services als bij de bijbehorende kosten.