Kies een taal: Nederlands  English  German  France

Service Management

 

Service Management

Bij KPN International vormt effectief service management altijd de basis voor de klantrelatie. Met Service Management Plus bieden we uitgebreide mogelijkheden voor rapportage, responsiviteit en betere zakelijke informatievoorziening.

Service Management Plus bewaakt en analyseert alle operationele processen tussen KPN International en de klanten.

 

Dit biedt veeleisende internationale klanten direct antwoord op zakelijke vragen, over bijvoorbeeld facturering, SLA-rapportage en gepande wijzigingen.

Nauwgezette naleving van onze Daily Agreed Procedure vormt de basis van onze werkwijze, waarbij we een duidelijke en actuele lijst van contactpersonen onderhouden voor beide organisaties.

Kenmerken van de service

Optimalisatie van het beheer van:

  • Operations
  • Financiën
  • Escalaties
  • Wijzigingen
  • Contracten

 Verbetering van de klanttevredenheid door:

  • Update-informatie
  • Effectieve handleidingen en procedures
  • Eén contactpunt
  

Belangrijke feiten

Regelmatige informatie:
Servicemanagers leveren informatie over de netwerkperformance in een maandelijks evaluatierapport.
Kansen begrijpen:
Centraal in de klantrelatie staan de informatiestromen over nieuwe aanbiedingen en vereisten.
Eenvoudig contact:
Vast toegewezen servicemanagers treden op als uw single point of contact voor alle operationele zaken.
  
  

Neem contact op over Next Generation Netwerk